pondelok 6. októbra 2014

03 Female Friends with Vaginas


“No takže som sa rozhodol, že ja a Kris budeme od teraz kamaráti.” Kai oznámil odrazu ako doprevádzal Taa po schodoch k ich ubytovni.

“Oh noazaj?” Tao sa opýtal neveriacky. “Pretože včera som strávil celé štyri hodiny v labáku čítaním tvojich esemesiek o všetkých tých neslušných veciach čo by si mu najradšej urobil.”

Kai len švihol svojou hlavou a ušklebil sa, ako mu to pripomenulo vzdialenú, úžasnú spomienku.




“Pre mňa to nebola sranda.” Tao naliehal, hoci vedel, že už stratil Kaia niekde na tej časti, kedy sa tento nižší chlapec zasníval nad všetkými tými nemravnými predstavami. “Ohľadom toho, ty vieš, že sa mi páči takže čítanie o tom, akoby si si užil špinenie jeho, nebolo tak zábavné, ako si myslíš. A k tomu, je to veľmi rušivé. Až natoľko, že keď sa ma inštruktor labáku opýtal na výsledky, keď som bol veľmi zaneprázdnený čítaním tvojich esemesiek, odpovedal som ‘Kožený erekčný krúžok’.”

Kai sa zastavil pred Taovými a Krisovými dverami a zamyslel sa. “Tao, pamätám si, že som spomenul erekčný krúžok, ale viem, že som nepovedal ‘kožený’. Ak by som k tomu použil nejaké prirovnanie, bolo by to ‘ozdobený’ alebo ‘vibračný’.

Tao sa trochu začervenal. “Nie, iba si povedal, že by si použil na neho erekčný krúžok. Ja som pridal to ‘kožený’ pre seba.”

“Pekne.” Kai opĺzlo žmurkol. “Takže bol veľmi zlý chlapec a ty ho musíš potrestať takže…”

“Nie. Uh…. nie.” Tao si prehrabol vlasy a pozrel sa na jeho prešlapujúc nohy od nervozity  “Skutočne, myslel som… um..”

“Oh!” Kaiovi zasvietila nad hlavou žiarovka ako sa otvorili dvere. “Ty chceš ten kožený krúžok pre seba!”

“Hej chalani.”

"Hej Kris." Tao sa neunúval pozreť hore od zeme kedže si bol istý Krisovým nechápavým pohľadom. Čo bolo ešte kurva nové?

Kris poťukal prstami po ráme dverí pred tým, než konečne zlomil to trápne ticho. “Kožený, hm?”

“Snažil som sa navrhnúť niečo viac moderné,”  Kai prízvukoval s nadšením, “ale Tao je trochu staromódny ked ide o rekvizity.”

V tom momente, Tao dúfal celou svojou mysľou, že ak bude dostatočne jasne zazerať na Kaia, exploduje v malé kúsky skurvene perverzného slizu. Nemal tolko štastia.

“Neviem.”  Kris vážne zobral do úvahy takú absurdnú tému. “Myslím si, že byť staromódnym je pravdepodobne tá cesta ktorou ísť. Veľa elektronických kravín, ktoré bzučia a iskria, ľudia sú naviazaní na elektrický prúd, tak by to nemalo byť. Ale okrem toho,” dodal s prekvapivo príjemným potľapaním Taového ramena, “nie je tu nič viac sexy ako kožené veci.”

Tao si myslel, že tu nemôže byť nič, čo by prerušilo ten divne hrejivý moment, ktorý sa vytvoril ako Kris vymenil malý, hanblivý úsmev s iným. Samozrejme, Tao nebral do úvahy Kaiove vrodené schopnosti zabíjania momentov.

Kai odrazu zahalil Krisa vo veľkom medvedom objatí, zovierajúc jeho tenký pás v jeho zovretí.

Tao a Kris obaja zamrzli na sekundu pred tým ako Kris nadvihol obočie a polovične zašeptal Taovi, “Toto je zaujímavé.”

“Pohode, raz keď Kaia viac spoznáš tak…” Tao začal, odrazu zmenil otáčky. “V skutočnosti, poznám ho veľmi dobre a toto je naozaj na neho dviné.” Tao sa neúspešne snažil vytratiť Kaiove zabijácke zovretie okolo Krisa. “Čo to presne robíš?”

Kai ustúpil s prízračne širokým úsmevom. “Objímal som svojho nového kamaráta.” Vzhľadom na Krisov zmätený výraz, Kai vysvetlil, “Ako som Taovi pred tým povedal, ty a ja budeme veľmi dobrý kamaráti. Už som tak rozhodol.” S týmto prehlásením sa Kai otočil na opätkoch a namieril si to dole chodbou až k jeho izbe s mávnutím. “Maj sa pekne, kamarát.”

Kris sa zatriasol a otočil sa späť do jeho izby. “Cítim sa špinavo.”

Tao si nemohol pomôcť a musel sa zasmiať. “Dobre, teraz si Kaiov kamarát, takže by si si mal radšej zvykať na tento pocit.” Pred tým, než následoval Krisa do ich izby, Tao sa obzrel do chodby aby sa uistil, že sa nikto nepozeral, potom dal malý, víťazný švih päsťou aby pogratuloval sám sebe k jeho najdlhšej konverzácií s Krisom vedúcej k rande.

O tri sekundy neskôr, ta istá päsť bola použitá na to, aby sa praštil po čele keď si Tao spomenul, že tá konverzácia bola o vibračných krúžkoch.

****

“Hej, chcel som sa ťa niečo opýtať.” Kris zazeral na Taa v polospánku neskôr to poobedie.

Taova hlava sa zdvihla od učebnice chémie, kde sa začala formovať malá škvrna slín. “Uh, áno? Čo je?”

“Oh, prepáč. Spal si?”

“Nie, len som sa…. koncentroval.”

“Oh, okay.” Kris otočil jeho vlastnú stoličku aby sa otočil na Taa. “No takže to čo som sa ťa chcel opýtať… je trochu osobné. Je to v pohode?”

Tao si bol istý, že počuje tlkot jeho srdca v jeho ušiach. Nespal ešte náhodou? “Ano, je to v pohode. Do toho.”

Kris si odkašlal. “Si zadaný?”

Do prdele! “Nie.”

"Oh.  Dobré."

Dobré? Dobré? SKURVENE DOBRÉ! “Dobré?”

“Ano, totiž, mám kamošku Mayu. Chodí s tebou do labáku tak som myslel…”

Toto nie je dobré. “Uh-huh.”

“Tak či tak, je veľmi hanblivá, takže ju pravdepodobne nepoznáš. Ale naozaj sa jej páčiš.”

NAOZAJ sa jej páčim. Skvelé. “Oh, naozaj?”

“No, takže ak by som ju neskôr doniesol nech sa stretnete, bolo by to fajn?”

“Fajn?” Práve opakuješ jeho slová ty idiot.

“Takže, nechcel som vás dať dokopy bez toho aby ste sa v skutočnosti stretli. Myslím tým, v skutočnosti ani neviem, čo sa ti na dievčatách konkrétne páči. Všetko čo si najbližšie definoval boli vagíny.”

Zajebte ma.

****

“Takže, zrhnieme si to. Namiesto toho aby som išiel na rande s mojim úžasným spolubývajúcim, do ktorého by som sa mohol zamilovať, pravdepodobne pôjdem s jeho kamarátkou. Opakujem, kamarátkou. Ktorá ma vagínu.” Tao vylieval svoje srdce počas večere.

“Nerozumiem,” Začal luhan zpoza stola.

“Prekvapujúce.” Kai zamrmlal. Sehun ho rýchlo kopol pod stolom.

Luhan si toho nevšimol. “Prečo proste nepovieš Krisovi, že si gay? Ako môžeš očakávať, že sa ťa spýta na rande, keď predstieraš že si hetero?”

Kai sa otočil na Taa, ktorý mal sklopenú hlavu. “Ja naozaj súhlasim s Bambi. A vieš ako ma to otravuje.”

Sehun hodil plastovú vidličku do Kaiových pregelovaných vlasov. “A ja súhlasím s Luciferom, ktorý súhlasí s Bambim. Čo je veta, ktorú som myslel, že nikdy nepoviem.”

Tao si zobral veľký kus pizze z prostriedku stola, preložil napoly a začal si ho rvať do pusy a odpovedať ako žul. “Stále neviem či je gay alebo hetero. Ak je hetero a zistí, že som gay, mohol by sa odsťahovať. Radšej budem žiť s tým, že s ním nebudem chodiť ako keby som nemal byť pri ňom vôbec.”

Luhan našpúlil pery. “To znie smutno. Chudáčik.”

Tao zasyčal. “Pojeb sa. Som v pohode.”

“Slušne,” Sehun povedal pohŕdavo. “Takže, pôjdeš na rande s tou náhodnou babou aby si udržal túto šeredu? Ako daleko chceš s týmto zájsť?”

Tao ukradol ďalší trojuholník. “Vezmem si ju, ak bude treba.”

Luhan rozšíril svoje oči. “Čo ak bude chcieť s tebou sex?”

Tao sa skoro zadrhol z tej pizze. “Nenechám sa uniesť.”

Kai sa diabolsky usmial, dal najavo, že mu niečo zábavné napadlo. “Takže, Tao, ak naozaj chceš byť dobrý heterák, možno by si sa mohol opýtať Sehuna ako uspokojiť ženu.”

Sehun sa málokedy chce niečo opýtať. “Akoby som o tom mohol niečo vedieť?”

Kai sa naklonil cez stôl. “Luhan sa nikdy nesťažuje.”

“Hej!” Luhan si uvedomil, o čom hovorí a nebol z toho šťastný.

Sehun si povzdychol a dobre vedel, kam týmto mieri. “Kai, nebudem ti to opakovať. Lulu nie je dievča.”

Kai predstieral prekvapenie. “Naozaj? Pretože je krásny ako dievča.”

Luhan sa hanblivo usmial. “Aw, ďakujem Kai.”

“Je to pasca.” Tao vykoktal zo seba cez veľké množstvo feferoniek.

Kaiovi sa zatočila hlava. “Áno, a piští ako dievča. A pobehuje okolo ako dievča. A upravuje si vlasy ako dievča. A vrtí svojím malým zadkom ako dievča."

Sehun zdvihol plastový nôž a namieril ho na neho hrozivo. “Kai, ak nezavreš svoju hubu, rozrežem ťa tým nožom až budeš šťať ako dievča.”

Kai ako bolo jasné ešte neskončil. “Oh a povedal som vám, čo sme ja Tao videli, keď sme študovali na lúčke pár dní dozadu?”

Sehunov nahnevaný postoj sa zmenil v zmätený smiech. “Prepáč. Povedal si, že ty a Tao ste študovali?”

Tao ho rýchlo opravil. “Ja som jedol. Kai zízal na zadky bežcov a obchytkával sa.”

Sehun nadvihol na Kaia obočie. “Som si istý, že ťa za to môžu zatknúť.”

“Nevadí.” Kai mávol nad ním rukou a pokračoval. “Hádaj čo tvoje “dievča” robilo. Hádaj. Hádaj!”

Sehun preložil ruky. “Bol obeťou nechutného sexuálneho správania nejakého cudzinca? Alebo si to bol ty?”

“Ja. Som originál.” Kai prehlásil s nezvyčajným nádychom hrdosti. “Ale nie, skackal.”

Sehun sa pozrel bokom na Luhana. “Skackal?”

Kai sa pomrvil na jeho mieste ako keby si užíval sedenie na Santovom lone. “Skackal. Skackal po chodníku s kvetinami v ruke. Ako zlaté-vyjebané-zámky.”

Luhan sa nevinne usmial na jeho priateľa. “Necítil si sa niekedy tak, že si proste musíš zaskackať?”

“Nie,” Kai ho prerušil. “My neskackáme. Sme muži.”

Tao prikývol s jeho posledným prehltnutím. “Ano, máme semenníky. Tie zabezpečujú to, aby sme predišli skackaniu.”

Sehun si povzdychol a otočil sa na Luhana, ktorý vyzeral ako šteniatko, ktoré bolo práve posekané kosačkou. “Počuvaj, zlatíčko, je to tak… počkať čo?” Otočil sa naspäť na Taa. “Prečo by ti tvoje semenníky zabezpečili to, aby si predišiel skackaniu? Sú napuchnuté? Povedal som ti, aby si išiel na testy po tej žúrke!”

“To bola metafora!” Tao zakričal, nevšímajúc si, že Kris stojí za ním. “Mám metaforicky napuchnuté semenníky!”

Kris potľapal Taa po ramene so sústrasťou. “To je nahovno chlapče. Ale neboj sa, nepoviem to Mayi.”

“To je od teba milé, Kris!” Kai povedal s obrovským nadšením ako Krisa trhol vedľa neho na stoličku. “Znie veľmi milo. Nechceme aby sa Taovi pokazili šance.”

Tao sa zaksychtil a zobral si ďalší krajec pizze. “Chráň boh.”

****

<--- predošlí diel ďalší diel --->

0 komentárov: